2012-02-29
 23:59:42

HÄÄÄRLIGT!!!

Idag gick vi upp i lagom tid och åkte till mormor i morgongåva. Vi var ute och gick och sedan spela jag massa spel med mina syskon. Va kul iallafall. Vi åkte hem vid 5 och när jag kom hem åt jag middag och sedan åkte jag och Emelie till kista! I kista så kolla vi runt i affärer och jag köpte en tröja från Gina Tricot och ett par jeans från Cubus. Bilder kommer kanske i morgon!! I morgon har jag inte så mycket bestämt vad jag  ska göra förutom att jobba från 4 till 8 :)



ERIKA EDORSSON
PUBLICERAT: 2012-03-01, 14:17:20 | URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Du har verkligen blå ögon... avundsjuk!!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG!!!:

« Vad är ditt namn? Spara info?

« Har du någon e-post? (publiceras ej)

« Har du någon blogg? Kollar gärna in!

Kommentar: