2012-03-05
 22:24:52

Hallå ja!

Hej på er!! Förlåt för att inte jag bloggat på två dagar!!!

I går så var jag och mamma och syskonen först på lek och bus. Jag och mamma plugga medans syskonen lekte! Efter det så var jag hemma ett tag men sedan gick jag ut och åt middag med josefine. Sov även över hos henne till idag och därför jag inte blogga i går som jag hade tänkt!

I allafall händer inte så mycket just nu. Skolan börja idag och emelie slutar i morgon!! Vilket gör att skolan kommer suga mer än den redan gör -.- Aja får försöka stå ut med de tråkiga/konstiga killarna i klassen...

I morgon ska jag jobba!!! :D och gissa vad jag ska få i födelsedags present av pappa och monika!!!!!!!! :D:D:D:D Jag ska få 3 kattungar!!! Så sjukt otroligt söta är dem. Om allt går som det ska så åker vi och hämtar dem i helgen! Jag är massa glad!!

Aja men det var väll allt för nu tror jag :O Natti!!




Så sjukt söta eller hur :D


ERIKA EDORSSON
PUBLICERAT: 2012-03-05, 23:15:20 | URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

VAAAA!??!!? SKOJAR DU MED MIG!?!?!?! :D :D :D :D Fyfan va kuuuuuuul!!! Åh längtar ännu mer tills ditt kalas nu så man får träffa dessa sötisar! Vad ska du döpa dom till? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG!!!:

« Vad är ditt namn? Spara info?

« Har du någon e-post? (publiceras ej)

« Har du någon blogg? Kollar gärna in!

Kommentar: