2012-02-28
 21:04:41

Hej Hej

förlåt för att jag inte skrev något i går! Det var nämligen så att jag gick upp tidigt och åkte med Emelie, Alexander, Daniel och Daniel till fyrishov i uppsala. Vi tog först upptåget till uppsala där vi sedan hitta till ån och följde den hela vägen till fyrishov. Dagen blev helt okej och vi bada väll från 9.30-14.00. Vi gick sedan igenom hela shopping gatan och kolla runt lite. Vi åkte sedan hem och jag var väll hemma runt halv 5. När jag sedan kom hem så gjorde vi middag. På kvällen fixa jag och min lillasyster muffins med jordgubbar och grädde som topping! Helt okej dag!!

Idag så vakna jag av min klocka 10 över 7 eftersom jag är så smart och glömt att ta bort larmet!! Min styvpappa har gjort sig illa på jobbet så mamma skjutsa honom till akuten idag. De var kvar där till 2!
Det betyder att jag har varit barnvakt åt mina syskon idag. Vi sov och kolla på tv fram till 10 då vi sedan åt frukost och tog en lååååååång promenad. Vid lunch sedan så köpte vi pizza och myste lite!



Bild från fyrishov!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG!!!:

« Vad är ditt namn? Spara info?

« Har du någon e-post? (publiceras ej)

« Har du någon blogg? Kollar gärna in!

Kommentar: