2012-03-01
 21:39:34

Torsdag!

Hej på er,

Idag börja dagen med att jag inte alls kände för att gå upp vid 9 då mamma kom och väckte mig för att frukosten var klar. Jag gick upp ändå och vi bestämde oss för att åka till Plantagen och köpa lite nya blommor till alla rum. Jag som typ älskar rosor tog ju självklart en ros! Min lillasyster tog en söt liten gul blomma, mamma tog en jätte söt lila blomma och sedan ville min lillebror ha en ful kaktus! Men men alla har väll olika smaker på allt!

När vi kom hem bestämmde sig mamma och syskonen för att se på bio med några av grannarna. Jag fick inte följa med eftersom jag skulle jobba på eftermiddagen. Just när de åkt messar Emilea mig och vill ha muffins! Jag möte henne vid rimi och så gick vi hem till mig och baka dumble muffins! Sjukt goda blev dem!

Emilea följde med mig till bussen och så åkte jag och jobba. Hade 2 haj grupper och två fisk grupper, alltså lite äldre barn! Vid kvart över 6 började Emilea jobba med oss och vi hade massa vatten krig medans barnen simma runt! När vi sluta vid 8 så hade jag och Emilea med oss muffins till alla även till de som jobba i bassängen brevid. Blev rätt lyckat! Började en ny kille idag i den andra bassängen och han hade ju tur, hans första dag och så får han muffins av oss! Haha

Kom nyss hem från jobbet och nu har jag ätit middag och nu ligger jag i sängen framför datorn. Ska nog snacka med några på msn ett tag och sen lägga mig. Man blir rätt trött efter jobbet faktiskt!

Godnatt och kram på er!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG!!!:

« Vad är ditt namn? Spara info?

« Har du någon e-post? (publiceras ej)

« Har du någon blogg? Kollar gärna in!

Kommentar: