2012-03-02
 23:13:01

varför?

hej på er! ligger just nu i sängen och ska staxt sova. vissa måste ju jobba en lördag morgon... jag börjar jobba vid halv 9. så måste gå upp kvart över 7! senare på eftermiddagen i dag så var jag, mamma och lillasyster och handla mat. vi hittar alltid på något kul då Hehe :D när vi kom hem gjorde vi middag och sedan fick jag tvn helt för mig själv 1 timme!! :o händer typ aldrig att jag tittar på tv. på kvällen hade vi familje mys med att kolla på tv programmet minuten. man blir sjukt stressad acceptera det! :O nu har jag legat i sängen och tittat på luftslottet som sprängdes. debatt är faktiskt riktigt bra! :) Nää nu ska jag nog försöka sova. godnatt och sov gott på er! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG!!!:

« Vad är ditt namn? Spara info?

« Har du någon e-post? (publiceras ej)

« Har du någon blogg? Kollar gärna in!

Kommentar: