2012-02-25
 13:37:27

Första riktiga inlägget!!!!!!!

Hej på er,

Jag har nu på morgonen varit och jobbat. Det gick rätt bra, jag och Elin hade massa roligt med våra grupper. Vi kolla bara på vilka grupper barnen ska gå i efter den här! Man blir massa sur när man har ett barn som inte kan, och man får inte hjälpa den! Bara så ni vet! :)

Nu har jag kommit hem och ätit lunch. Tror vi ska åka och handla om ett tag för vi ska äta taco i kväll. Resten av dagen har jag faktiskt inte planerat! Så om någon vill hitta på något så hör bara av er :D

Nej men nu ska jag gå och sno min syrras OnePiece Heheheheheh....

Ha det bra, Kram


Paulina
PUBLICERAT: 2012-02-25, 14:05:23 | URL: http://alwayssmiile.blogg.se/

sv: Det var i Kreta, var en riktigt lyckad resa! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG!!!:

« Vad är ditt namn? Spara info?

« Har du någon e-post? (publiceras ej)

« Har du någon blogg? Kollar gärna in!

Kommentar: