2012-02-24
 22:32:41

Hej på er!!

Jag har nu bestämt mig för att börja blogga igen och nu har jag lite ämnen jag tänker skriva om. Först och främst kommer jag skriva om mitt liv och vad jag gör på dagarna, sedan kommer jag skriva om kläder, smink, roliga tips, filmer och musik. Jag tänker försöka skriva lite varje dag iallafall!

Hoppas ni haft en bra fredag idag, min har varit sådär, då jag fått veta att en bra vän till mig ska sluta i min klass. Då kommer jag bli ensam tjej i klassen. Kommer inte bli samma sak utan emelie!
De flesta killarna jag går med gillar att sitta vid datorn och spela så utan Emelie kommer inte det vara någon som pratar. Lite tips på hur man får igång tråkiga killar i klassen att bli mer sociala, skulle jag behöva nu!

Hur som helst fick jag sportlov idag och det känns så otroligt skönt eftersom jag varit så stressad i skolan den senaste tiden. På lovet ska jag och några vänner åka och bada, sen ska jag jobba en del och vara med familjen.

Jag jobbar föresten som simlärare här i Väsby där jag bor. Simskolan är en stor del av mitt liv då jag jobbar flera timmar 3 gånger i veckan, därför kommer jag även skriva här lite vad vi gjort på lektionerna och sådant.

Nu tänker jag nog försöka sova lite eftersom jag ska upp vid 7 i morgon för att åka till jobbet! Kram på er!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG!!!:

« Vad är ditt namn? Spara info?

« Har du någon e-post? (publiceras ej)

« Har du någon blogg? Kollar gärna in!

Kommentar: